Με αφορµή τη συζήτηση για τα περιβόητα «καπέλα» στις κυκλοφορίες των εφηµερίδων, ο εφοπλιστής Ευάγγελος Μαρινάκης, ο οποίος πριν από λίγο καιρό συµµετείχε στην ΑΜΚ της εταιρείας «Αργος Α.Ε.» (σ.σ.: ενός εκ των δύο πρακτορείων διανοµής Τύπου), απέστειλε επιστολή στο ∆.Σ. µε την οποία ζητά µε αυστηρό ύφος να τηρηθεί στο ακέραιο η προβλεπόµενη, από τον κανονισµό λειτουργίας του πρακτορείου, διαδικασία σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις των εντύπων που διανέµονται από αυτό.

Ως εκ τούτου, ο επιχειρηµατίας ξεκαθαρίζει σε όλους τους τόνους πως δεν πρόκειται να δεχθεί στο µέλλον -ως µέτοχος - να υπάρχουν σκιές και υπονοούµενα γύρω από το συγκεκριµένο ζήτηµα, όπως συνέβη το τελευταίο διάστηµα.
Εφιστά δε την προσοχή στη διοίκηση του πρακτορείου σχετικά µε την εξασφάλιση της ορθής και ακριβούς αποτύπωσης των κυκλοφοριών των εφηµερίδων, για να αποφεύγεται η νόθευση του υγιούς ανταγωνισµού, καθώς και παρερµηνείες προθέσεων µεταξύ των εκδοτικών εταιρειών που βρίσκονται υπό την οµπρέλα του «Αργους».

Από κει και πέρα, αναµένεται µε εξαιρετικά µεγάλο ενδιαφέρον ο τρόπος µε τον οποίο θα αντιδράσουν τόσο το πρακτορείο «Αργος» όσο και το πρακτορείο «Ευρώπη», καθώς βοά η αγορά ότι υπάρχουν τεράστια «καπέλα» από µερίδα εκδοτών κυριακάτικων κυρίως εφηµερίδων, οι οποίοι επιθυµούν να εµφανίζουν ιδιαίτερα υψηλά νούµερα πωλήσεων, µε προφανή στόχο να µονοπωλήσουν τη διαφηµιστική «πίτα».

Αφορµή για την επιστολή του κ. Μαρινάκη υπήρξε η έκδοση της καθηµερινής εφηµερίδας «Ελευθερία του Τύπου», οι πωλήσεις της οποίας προκάλεσαν την έντονη αντίδραση, έως και... bullying από την πλευρά συγκεκριµένων εκδοτών στη διοίκηση του πρακτορείου διανοµής «Αργος».

Για την ιστορία και µόνο, αξίζει να σηµειωθεί πως χαρακτηριστικό των εν λόγω πιέσεων ήταν το γεγονός ότι την προηγούµενη εβδοµάδα υπήρξε χαµηλότερη εκτίµηση από το πρακτορείο σε σχέση µε την πραγµατική κυκλοφορία της εφηµερίδας, όπως αυτή καταγράφηκε τελικώς. Μάλιστα, η διοίκηση της «Ελευθερίας του Τύπου» δείχνει διάθεση να µπει σε συζήτηση για την από κοινού µε τις υπόλοιπες εκδοτικές επιχειρήσεις δηµιουργία ενός σχήµατος για την καταµέτρηση των πωλήσεων.